Уроци по испански език – групи

За кого е подходящо груповото обучение?
  • Груповото обучение се провежда в определени дни и часове. Графикът е предварително утвърден, затова е подходящо за хора, които са сигурни, че могат да посещават занятията редовно, например:

– ученици от горните класове – във времето преди или след училище;
– работещи – особено подходящи за тях са вечерните групи или сутришните и следобедните, ако работят на смени.
– безработни – могат изцяло да съобразят дневните си ангажименти с графика на курса.

  • Предпочитано е от хора, които искат да даден материал за точно определено време. В него, учебния материал е разпределен по броя на часовете в рамките на курса. Освен нови уроци, са предвидени и часове за преговор и упражнения.
  • Когато работите в група може да съпостявете напредъка си с този на останалите и да се учите от грешките им.
  • Тези курсове са подходящи за хора, които нямат колебания в знанията си от предходното ниво.

Заяви безплатна предварителна консултация!

Можете лесно да проверите нивото си с безплатен тест в езикова школа „Омега“ или като събеседвате с нашия методолог.​

Цени на курсовете по испански
330 лв. НИВО A1
  • 100 учебни часа
  • 3 месеца обучение
360 лв. НИВО A2
  • 100 учебни часа
  • 3 месеца обучение
240 лв. НИВО B1.1 И B1.2
  • 60 учебни часа
  • 2 месеца обучение
390 лв. НИВО B1+
  • 100 учебни часа
  • 3 месеца обучение
250 лв. НИВО B2.1 И B2.2
  • 60 учебни часа
  • 2 месеца обучение
550 лв. НИВО B2+
  • 120 учебни часа
  • 4 месеца обучение
270 лв. НИВО С1.1 И С1.2
  • 60 учебни часа
  • 2 месеца обучение
330 лв. РАЗГОВОРЕН
  • 60 учебни часа
  • 2 месеца обучение
график на предстоящите курсове:
КУРС И НИВОХОРАРИУМДНИЧАСНАЧАЛО И КРАЙЦЕНА 
Испански език А1100 уч. ч.вт. и четвъртък18:10 -21:00 ч.26.09 – 19.12.2019г.330 лв.ЗАПИШИ СЕ!
Испански език B1.160 уч. ч.пон. и сряда18:10 -21:00 ч.25.09 -25.11.2019г.240 лв.ЗАПИШИ СЕ!
Учебна програма

КУРСОВЕ ЗА ВЪЗРАСТНИ 39Nuevo VEN 1 – ниво A1 по ОЕЕР

Нивото обхваща два етапа. Първият не изисква предварителни познания по испански език. При вторият етап вече се утвърждават някои лингвистични и комуникативни цели. Учащият комуникира на испански език още от първия ден. Изучава се формулирането и използването на ежедневни, кратки фрази, целящи основни езикови потребности като: разбиране и споделяне на лична, семейна, професионална информация, хронологично подреждане на дейности, описване на хора, места, предмети. Могат да се изразяват предпочитания и желания. Изграждат се умения за придвижване през различни точки на населено място, реализиране на покупки в търговски центрове и хранителни магазини, поръчки в ресторант. Могат да се правят конструкции за бъдеще време и да се ползва частично императивната форма на глаголите.

КУРСОВЕ ЗА ВЪЗРАСТНИ 39Nuevo VEN 1 – ниво A2 по ОЕЕР

Системата включва учебник, учебна тетрадка и аудио-дискове.
Учащият е способен да се справя ефикасно в социалните отношения. Използват се кратки и обичайни фрази на испански език. Формулират се покани, предложения, заповеди. Употребяват се три минали времена на испански език – минало свършено, минало несвършено и перфектно. Новата граматика разширява хоризонтите – могат да се описват минали събития в кратки текстове, да се изразяват минали опити, случки, да се разказват анекдоти, както и неотложни, обичайни и ежедневни действия.

КУРСОВЕ ЗА ВЪЗРАСТНИ 38Nuevo VEN 2 – ниво B1/В1+

Учащите, които преминат успешно нивото, са способни да комуникират по-свободно на испански език, защото придобиват самоувереност в общуването. Справят се адекватно с ежедневни теми като: семейство, работна среда, мотивационни писма, CV, работно интервю. Могат да разказват за хобита и лични интереси, да описват пътешествия, да обсъждат актуални теми. Използва се разумен лексикален диапазон. Учащите се изразяват устно и писмено чрез кратки и изчерпателни граматически инструменти. Усвоява се свободно използване на сегашно, минало и бъдеще време. Запознават се с подчинително наклонение – Presente de Subjuntivo – наклонение, което неизмерно обогатява красивия испански език и придава многообразието, присъщо за романските езици.

КУРСОВЕ ЗА ВЪЗРАСТНИ 37Nuevo VEN 3 – ниво В2/В2+

Системата включва учебник (състои се от 12 урока), учебна тетрадка и 2 броя CD за слушане. Завършилите нивото, умеят да ползват испански език в познати ситуации, да реализират поставени задачи със степен на самостоятелност. Владее се езика на достатъчно ниво, което позволява да се справят сами в обичайни положения. Без да се изисква използване на строго специализирани термини. Създава се способност за четене на пасажи от творби и есета на испански и латиноамерикански автори. Общува се с лекота и непринуденост. На това ниво контактът с испаноговорящи е напълно възможен. Учащите имат способност за активно участие в дискусии на познати теми, като могат да поясняват и подкрепят мнението си.

КУРСОВЕ ЗА ВЪЗРАСТНИ 37

Nuevo VEN 3 – ниво C1 по ОЕЕР

Учениците, достигнали ниво С1, разполагат с репертоар от възможности, достатъчно богат и многопалитрен. Те могат да комуникират свободно и с лекота на испански език, възпроизвеждат сложни и добре структурирани текстове. Учащите се адаптират към контекста и намеренията на събеседника. Предвиден е преговор на граматиката от предходни нива. Включени са разнообразни лексикални упражнения.

КУРСОВЕ ЗА ВЪЗРАСТНИ 37

Nuevo VEN 3 – ниво C2 по ОЕЕР

Поставя се акцент върху говоренето като основен, но традиционно труден елемент от езика. Комуникативните задачи са подбрани така, че да представляват интерес за обучаемите и да гарантират личното участие на всеки един курсист. Работната тетрадка е интегрирана с аудио дискове за тренировка на слушането по време на занятията. Тук има упражнения и връзки към региони с практическа информация, която помага в ежедневието – фрази за използване в общи социални ситуации в Испания. Обучаемите намират селекция на връзки към интересни блогове и списания на испански език.

ЕВРОПЕЙСКА ЕЗИКОВА РАМКА

РАЗБИРАНЕ

Слушане

Мога да разбирам познати думи и основни изрази, свързани с мен, моето семейство и непосредственото ми обкръжение, когато се говори бавно и ясно.

Четене

Мога да разбирам познати имена, думи и прости изречения, например надписи върху табели, плакати и каталози.

ГОВОРЕНЕ

Диалогична реч

Мога да общувам с елементарни изрази, при условие че събеседникът е готов да повтори казаното по-бавно или да го изрази по друг начин и да ми помогне в намирането на точните думи. Мога да задавам и да отговарям на най-прости въпроси при непосредствена необходимост или позната тематика.

Монологична реч

Мога да използвам прости изрази и изречения, за да опиша мястото, където живея, и хората, които познавам.

ПИСАНЕ

Мога да напиша кратък текст за пощенска картичка (например от почивка или екскурзия). Мога да попълня името, националността, адреса си или други лични данни във формуляри (например в хотел).

РАЗБИРАНЕ

Слушане

Мога да разбирам най-често употребявани думи и изрази от области, които най-пряко се отнасят до мен (напр. основна информация за мен и моето семейство, пазаруване, работа, непосредственото ми обкръжение). Мога да разбирам същественото от кратки и ясни послания и съобщения.

Четене

Мога да чета кратки, елементарни текстове. Мога да откривам конкретна, предвидима информация в обяви, реклами, проспекти, менюта, разписания и други. Мога да разбирам кратки лични писма.

ГОВОРЕНЕ

Диалогична реч

Мога да общувам във всекидневни рутинни ситуации, изискващи обикновен, пряк обмен на информация по познати теми и дейности. Мога да водя кратък разговор, въпреки че обикновено не разбирам достатъчно, за да мога да го поддържам.

Монологична реч

Мога да опиша накратко с определен набор от изрази и изречения семейството си и околните, дома си и условията на живот, образованието, настоящата или предишната си професионална дейност.

ПИСАНЕ

Мога да напиша кратки бележки и съобщения. Мога да водя обикновена лична кореспонденция, например да изразя благодарност писмено.

РАЗБИРАНЕ

Слушане

Мога да разбирам същественото по познати теми като работа, учение и свободно време, когато се използва ясен книжовен език. Мога да разбера основната информация от радио- и телевизионни предавания на актуални теми или при въпроси от личен и професионален характер, когато се говори сравнително бавно и ясно.

Четене

Мога да разбирам текстове, съдържащи предимно често употребявана всекидневна и професионална лексика. Мога да разбирам описания на събития, чувства и желания в лична кореспонденция.

ГОВОРЕНЕ

Диалогична реч

Мога да се справям с повечето ситуации, възникнали при пътуване в страни, където се говори съответният език. Мога да участвам без предварителна подготовка в разговори на позната тематика, от личен характер или свързани с ежедневието (напр. семейство, хоби, работа, пътуване, актуални събития).

Монологична реч

Мога да свързвам изрази по елементарен начин, за да описвам преживявания и събития, своите планове, надежди и цели. Мога кратко да изразявам и аргументирам мнението си. Мога да разказвам случки и събития, сюжета на книги и филми, както и да описвам своите впечатления.

ПИСАНЕ

Мога да съставям несложен свързан текст на теми, които са ми познати или ме интересуват. Мога да водя лична кореспонденция, като описвам събития и впечатления.

РАЗБИРАНЕ

Слушане

Мога да разбирам сравнително дълги устни изложения и лекции и да следя дори сложна аргументация, при условие че темата ми е позната. Мога да разбирам повечето телевизионни информационни предавания и актуални репортажи. Мога да разбирам и повечето филми, когато се говори на книжовен език.

Четене

Мога да разбирам статии и доклади със съвременна проблематика, в които авторите отстояват определени позиции. Мога да разбирам съвременна литературна проза.

ГОВОРЕНЕ

Диалогична реч

Мога да общувам сравнително леко и непринудено, което прави контакта ми с носители на езика напълно възможен. Мога да участвам активно в дискусии на познати теми, да излагам и да отстоявам становищата си.

Монологична реч

Мога да давам ясни и подробни описания по широк кръг от теми, които ме интересуват. Мога да изразявам становище по актуален проблем и да изтъквам предимствата и недостатъците на различни възможности.

ПИСАНЕ

Мога да напиша ясен, подробен текст по широк кръг от теми, които ме интересуват. Мога да напиша есе или доклад, които представят информация или аргументи за или против определено становище. Мога да водя лична кореспонденция, като подчертавам в нея значимите за мен събития и преживявания.

РАЗБИРАНЕ

Слушане

Мога да разбирам сравнително дълги изказвания дори и когато не са ясно структурирани, а логическите връзки само се подразбират. Мога да разбирам телевизионни предавания и филми без особени усилия.

Четене

Мога да разбирам дълги и сложни специализирани и литературни текстове, както и да долавям стилистични нюанси. Мога да разбирам специализирани статии и дълги технически инструкции дори когато не са свързани с моята професионална област.

ГОВОРЕНЕ

Диалогична реч

Мога да се изразявам гладко и непринудено, без видимо затруднение. Мога да използвам езика гъвкаво и ефикасно за социални и професионални контакти. Мога точно да изразявам мислите и мнението си, както и да ги свързвам умело в разговора с този на другите.

Монологична реч

Мога ясно и подробно да говоря по сложни въпроси като включвам свързани с тях подтеми, да развивам определени аспекти и да завършвам изказването по подобаващ начин.

ПИСАНЕ

Мога да съставям добре структурирани писмени текстове като ясно изразявам мнението си. Мога да пиша писма, есета и доклади по различни теми като наблягам на същественото. Мога да избера подходящ за адресата стил.

РАЗБИРАНЕ

Слушане

Мога да разбирам с лекота всякаква реч както при непосредствено общуване, така и по радиото или телевизията, дори когато се говори бързо от носители на езика, при условие че имам известно време да свикна с особеностите на произношението.

Четене

Мога да чета с лекота всякакви текстове дори когато са абстрактни или сложни по форма и съдържание например учебници, научни статии и литературни творби.

ГОВОРЕНЕ

Диалогична реч

Мога да участвувам с лекота във всякакъв разговор или дискусия. Владея свободно разговорни и идиоматични изрази. Мога да говоря гладко и ясно, както и точно да изразявам всички нюанси на мисълта си. Ако все пак се затрудня, мога да намеря друга формулировка и да се измъкна с лекота от затруднението, без това да бъде забелязано.

Монологична реч

Мога да направя ясно и гладко описание в подходящ за ситуацията стил. Мога да построя логично изказването си, така че слушателят бързо да долови и запомни важните моменти.

ПИСАНЕ

Мога да съставям ясен, добре структуриран текст в подходящ стил. Мога да напиша сложни и обстойни писма, доклади и статии, в които да изразя становището си логично, така че читателят да схване и да запомни същественото. Мога да пиша резюмета и рецензии на специализирани и художествени текстове.