Онлайн курсове по италиански език – групи
Езикова школа Омега » Курсове » Онлайн курсове » Онлайн курсове по италиански език » Онлайн курсове по италиански език – групи
- Груповото обучение се провежда в определени дни и часове. Графикът е предварително утвърден, затова е подходящо за хора, които са сигурни, че могат да посещават занятията редовно, например:
- ученици от горните класове – във времето преди или след училище;
- работещи – особено подходящи за тях са вечерните групи или сутрешните и следобедните, ако работят на смени.
- безработни – могат изцяло да съобразят дневните си ангажименти с графика на курса.
- Хора, които искат да покрият материала в рамките на предварително обявеното време. Учебният материал е разпределен по броя на часовете в рамките на курса. Освен нови уроци, са предвидени и часове за преговор и упражнения.
- Когато работите в група може да съпоставяте напредъка си с този на останалите участници в групата.
- Тези курсове са подходящи за хора, които нямат колебания в знанията си от предходното ниво.
- Виртуална класна стая с преподавател на живо
- Достъп до платформа за обучение
- Денонощен достъп до платформата за обучение
- Учебен час с продължителност 40мин.
- Достъп до записи на занятията
- Допълнителни материали за самоподготовка
- Достъп до библиотека с адаптирани книги
- Работа в малки групи
- Сертификат по ОЕЕР след успешно положен финален изпит
Заяви безплатна предварителната консултация!
Πpoвepĸaтa нa нивoтo нa eзиĸa ви e БEЗΠЛATHO и пpeпopъчитeлнo пpeди cтapтa нa oбyчeниeтo. Aĸo нe cтe cигypни нa ĸaĸвo нивo ca знaниятa ви ниe щe ви нaпpaвим тecт във виpтyaлнa ĸлacнa cтaя c мeтoдoлoг нa живo.
- 60 учебни часа
- 2.5 месеца обучение
- 60 учебни часа
- 2.5 месеца обучение
- 60 учебни часа
- 2.5 месеца обучение
- 100 учебни часа
- 4 месеца обучение
- 60 учебни часа
- 2.5 месеца обучение
- 30 учебни часа
- 1.5 месеца обучение
КУРС И НИВО | ХОРАРИУМ | ДНИ | ЧАС | НАЧАЛО И КРАЙ | ЦЕНА | |
---|---|---|---|---|---|---|
Италиански език А1.1 | 60 уч.ч. | вт. и четвъртък | 19:00 – 21:00 ч. | 13.02 – 22.04.2025 г. | 320 лв. | ЗАПИШИ СЕ! |
Италиански език А1.2 | 60 уч.ч. | пон. и сряда | 19:00 – 21:00 ч. | 05.02 – 16.04.2025 г. | 320 лв. | ЗАПИШИ СЕ! |
Италиански език А2.2 | 60 уч.ч. | пон. и сряда | 19:00 – 21:00 ч. | 29.01 – 09.04.2025 г. | 360 лв. | ЗАПИШИ СЕ! |
Nuovo Progetto Italiano 1 – ниво A1 по ОЕЕР
С модул А1 курсистът постепенно навлиза в особенностите на италианския език. Изграждат се трайни фонетични навици – четене и произношение. Именно това ниво на владеене на езика допринася за едно осъзнато и положително отношение към най-важната категория във всеки романски език – глаголът (сегашно, минало свършено, бъдеще просто и бъдеще предварително време). Всички 86 страници са богато илюстрирани и съдържат теми, покриващи типичната базова лексика: представяне, дневен и седмичен режим, пространствена ориентация, пътуване и др.
Nuovo Progetto Italiano 1 – ниво A2 по ОЕЕР
Това е ключово ниво от гледна точка на граматиката (две минали времена; две нови наклонения – заповедно и условно; местоимения за пряко и непряко допълнение). Както в уроците от първо ниво, така и тук в А2, всяка нова рубрика е озвучена от разнообразен аудио материал (диалози). Адаптираните текстове (в края на всеки урок) са по-специфични и разкриват различни аспекти от италианското ежедневие и култура (кино, хранителни навици, мода).
Nuovo Progetto Italiano 2 – ниво B1 по ОЕЕР
Ако в предходните нива са изложени всички задължителни елементи за построяването на изречения, предаващи различни послания (съвет, обещание, заповед, разказ в миналото, неосъществено намерение и др.), тук самочувствието на говорещия се подобрява с усвояването на още няколко граматични инструменти. Той се научава как да сравнява и да избягва повторения (урок за комбинирани местоимения). Шансът на курсиста да прочете първата си книга на италиански до голяма степен е удовлетворен от Passato remoto. Крачката към следващото ниво е подчинителното наклонение (без аналог в българския език), което е трудно за усвояване, но с масово приложение в разговорния език, филми, книги и преса.
Nuovo Progetto Italiano 2 – ниво B2 по ОЕЕР
Четвъртото ниво в италианския език е с все по-обемна и специфична лексика, която увлекателно ни въвежда в света на операта, съвременното изкуство, живописта и изобретенията. Авторите представят без колебание на вниманието на учащите оригинални текстове на италиански писатели с критичен поглед към своята епоха (Алберто Моравия, Ориана Фалачи, Сузана Тамаро). Аудио-файловете са все по-дълги и сложни. Условните периоди, пасивният залог и превръщането от пряка в непряка реч са последното голямо предизвикателство от страна на граматиката.
Nuovo Progetto Italiano 3 – ниво C1 по ОЕЕР
Петото ниво е своеобразен преговор на граматични категории, но по начин, различен от този на предходните нива. Вече познатите теми са обогатени от нови: „Домашни животни”, „Проблеми със съня”, „Взаимоотношения между половете” и др. Аудио-файловете категорично напомнят автентични радиопредавания. За първи път лексикалните упражнения (особено в преговорните текстове) доминират. Задълбочената работа в тази насока осигурява на обучаемия много голям набор от изразни средства. Акцентът е ясно поставен върху синоними и антоними, производни думи и изрази.
Nuovo Progetto Italiano 3 – ниво C2 по ОЕЕР
Шестото ниво следва същата структура и замисъл като предишното. Темите за приятелството и алтернативната медицина, суеверията и жълтата преса, са поредното предизвикателство за изразяване на позиция и мнение по време на дискусиите в курса на обучение. Подобно на петото ниво С1, тук преговорните тестове са 17, а граматическото допълнение от 25 страници е изключително ценно помагало за окончателното завършване на знанията.
Слушане
Мога да разбирам познати думи и основни изрази, свързани с мен, моето семейство и непосредственото ми обкръжение, когато се говори бавно и ясно.
Четене
Мога да разбирам познати имена, думи и прости изречения, например надписи върху табели, плакати и каталози.
Диалогична реч
Мога да общувам с елементарни изрази, при условие че събеседникът е готов да повтори казаното по-бавно или да го изрази по друг начин и да ми помогне в намирането на точните думи. Мога да задавам и да отговарям на най-прости въпроси при непосредствена необходимост или позната тематика.
Монологична реч
Мога да използвам прости изрази и изречения, за да опиша мястото, където живея, и хората, които познавам.
Мога да напиша кратък текст за пощенска картичка (например от почивка или екскурзия). Мога да попълня името, националността, адреса си или други лични данни във формуляри (например в хотел).
Слушане
Мога да разбирам най-често употребявани думи и изрази от области, които най-пряко се отнасят до мен (напр. основна информация за мен и моето семейство, пазаруване, работа, непосредственото ми обкръжение). Мога да разбирам същественото от кратки и ясни послания и съобщения.
Четене
Мога да чета кратки, елементарни текстове. Мога да откривам конкретна, предвидима информация в обяви, реклами, проспекти, менюта, разписания и други. Мога да разбирам кратки лични писма.
Диалогична реч
Мога да общувам във всекидневни рутинни ситуации, изискващи обикновен, пряк обмен на информация по познати теми и дейности. Мога да водя кратък разговор, въпреки че обикновено не разбирам достатъчно, за да мога да го поддържам.
Монологична реч
Мога да опиша накратко с определен набор от изрази и изречения семейството си и околните, дома си и условията на живот, образованието, настоящата или предишната си професионална дейност.
Мога да напиша кратки бележки и съобщения. Мога да водя обикновена лична кореспонденция, например да изразя благодарност писмено.
Слушане
Мога да разбирам същественото по познати теми като работа, учение и свободно време, когато се използва ясен книжовен език. Мога да разбера основната информация от радио- и телевизионни предавания на актуални теми или при въпроси от личен и професионален характер, когато се говори сравнително бавно и ясно.
Четене
Мога да разбирам текстове, съдържащи предимно често употребявана всекидневна и професионална лексика. Мога да разбирам описания на събития, чувства и желания в лична кореспонденция.
Диалогична реч
Мога да се справям с повечето ситуации, възникнали при пътуване в страни, където се говори съответният език. Мога да участвам без предварителна подготовка в разговори на позната тематика, от личен характер или свързани с ежедневието (напр. семейство, хоби, работа, пътуване, актуални събития).
Монологична реч
Мога да свързвам изрази по елементарен начин, за да описвам преживявания и събития, своите планове, надежди и цели. Мога кратко да изразявам и аргументирам мнението си. Мога да разказвам случки и събития, сюжета на книги и филми, както и да описвам своите впечатления.
Мога да съставям несложен свързан текст на теми, които са ми познати или ме интересуват. Мога да водя лична кореспонденция, като описвам събития и впечатления.
Слушане
Мога да разбирам сравнително дълги устни изложения и лекции и да следя дори сложна аргументация, при условие че темата ми е позната. Мога да разбирам повечето телевизионни информационни предавания и актуални репортажи. Мога да разбирам и повечето филми, когато се говори на книжовен език.
Четене
Мога да разбирам статии и доклади със съвременна проблематика, в които авторите отстояват определени позиции. Мога да разбирам съвременна литературна проза.
Диалогична реч
Мога да общувам сравнително леко и непринудено, което прави контакта ми с носители на езика напълно възможен. Мога да участвам активно в дискусии на познати теми, да излагам и да отстоявам становищата си.
Монологична реч
Мога да давам ясни и подробни описания по широк кръг от теми, които ме интересуват. Мога да изразявам становище по актуален проблем и да изтъквам предимствата и недостатъците на различни възможности.
Мога да напиша ясен, подробен текст по широк кръг от теми, които ме интересуват. Мога да напиша есе или доклад, които представят информация или аргументи за или против определено становище. Мога да водя лична кореспонденция, като подчертавам в нея значимите за мен събития и преживявания.
Слушане
Мога да разбирам сравнително дълги изказвания дори и когато не са ясно структурирани, а логическите връзки само се подразбират. Мога да разбирам телевизионни предавания и филми без особени усилия.
Четене
Мога да разбирам дълги и сложни специализирани и литературни текстове, както и да долавям стилистични нюанси. Мога да разбирам специализирани статии и дълги технически инструкции дори когато не са свързани с моята професионална област.
Диалогична реч
Мога да се изразявам гладко и непринудено, без видимо затруднение. Мога да използвам езика гъвкаво и ефикасно за социални и професионални контакти. Мога точно да изразявам мислите и мнението си, както и да ги свързвам умело в разговора с този на другите.
Монологична реч
Мога ясно и подробно да говоря по сложни въпроси като включвам свързани с тях подтеми, да развивам определени аспекти и да завършвам изказването по подобаващ начин.
Мога да съставям добре структурирани писмени текстове като ясно изразявам мнението си. Мога да пиша писма, есета и доклади по различни теми като наблягам на същественото. Мога да избера подходящ за адресата стил.
Слушане
Мога да разбирам с лекота всякаква реч както при непосредствено общуване, така и по радиото или телевизията, дори когато се говори бързо от носители на езика, при условие че имам известно време да свикна с особеностите на произношението.
Четене
Мога да чета с лекота всякакви текстове дори когато са абстрактни или сложни по форма и съдържание например учебници, научни статии и литературни творби.
Диалогична реч
Мога да участвувам с лекота във всякакъв разговор или дискусия. Владея свободно разговорни и идиоматични изрази. Мога да говоря гладко и ясно, както и точно да изразявам всички нюанси на мисълта си. Ако все пак се затрудня, мога да намеря друга формулировка и да се измъкна с лекота от затруднението, без това да бъде забелязано.
Монологична реч
Мога да направя ясно и гладко описание в подходящ за ситуацията стил. Мога да построя логично изказването си, така че слушателят бързо да долови и запомни важните моменти.
Мога да съставям ясен, добре структуриран текст в подходящ стил. Мога да напиша сложни и обстойни писма, доклади и статии, в които да изразя становището си логично, така че читателят да схване и да запомни същественото. Мога да пиша резюмета и рецензии на специализирани и художествени текстове.
Дистанционното обучение набира все по-голяма популярност. И да, то също може да бъде групово като присъственото. Единствената разлика тук е, че не е нужно да пътувате до Езикова Школа “Омега”. Може да учите от избраното от вас място. Принципите на обучение и тук са същите – предварително утвърден график за дните и часовете на посещение на занятията, предварително знаете кое е нивото, което ще покриете в края на курса и кога трябва да приключите. Не губите нищо от ползите, които груповото обучение ви дава, а предимството е че пестите време.
- запазвате всички предимства на груповото обучение;
- езикова среда и реален преподавател в реално време;
- равностойни партньори за упражнение;
- динамичен ритъм;
- точен график за покриването на определеното ниво;
- определени дни и часове на занятията.
- времето за път между уроците;
- разсейващи шумове във и извън класната стая на школата;
- носенето на хартиени учебници и тетрадки;
Използвайте времето рационално, например – спестеното от път време посветете на самостоятелна подготовка. това ще ви направи по-уверени в час и по-склонни да участвате активно в упражненията на групата. А точно тези упражнения са от изключителна важност за надграждането ви в езика. те помагат не само да усъвършенствате комуникацията си на италиански, но и да запаметите по-бързо и лесно граматични и идиоматични структури. Тези често използвани изрази ще и позволят да се справяте по-лесно в свободен разговор като разпознавате казаното и не се налага да мислите, за да конструирате правилен отговор.
За нашите нашите онлайн групови уроци не ви трябва Skype или друго приложение. Влизате лесно и удобно през нашата онлайн платформа. В нея са вградени учебните помагала, както и допълнителни аудио и видео материали. С виртуалната класна стая се работи много лесно, а най-хубавото е, че всеки курсист чува и вижда на собственото си устройство, онова, което преподавателят е включил във визуализацията на урока. Няма странични шумове, няма пречещи хора или затруднението да се опитваш да видиш екрана или дъската от последния чин.