Онлайн курсове по немски език – групи

За кого е подходящо обучението?
  • Груповото обучение се провежда в определени дни и часове. Графикът е предварително утвърден, затова е подходящо за хора, които са сигурни, че могат да посещават занятията редовно, например:
  • ученици от горните класове – във времето преди или след училище;
  • работещи – особено подходящи за тях са вечерните групи или сутрешните и следобедните, ако работят на смени.
  • безработни – могат изцяло да съобразят дневните си ангажименти с графика на курса.
  • Хора, които искат да покрият материала в рамките на предварително обявеното време. Учебният материал е разпределен по броя на часовете в рамките на курса. Освен нови уроци, са предвидени и часове за преговор и упражнения.
  • Когато работите в група може да съпоставяте напредъка си с този на останалите участници в групата.
  • Тези курсове са подходящи за хора, които нямат колебания в знанията си от предходното ниво.
Какво включват курсовете?
  • Виртуална класна стая с преподавател на живо
  • Достъп до платформа за обучение
  • Денонощен достъп до платформата за обучение
  • Учебен час с продължителност 40мин.
  • Достъп до записи на занятията
  • Допълнителни материали за самоподготовка
  • Достъп до библиотека с адаптирани книги
  • Работа в малки групи
  • Сертификат по ОЕЕР след успешно положен финален изпит

Заяви безплатна предварителната консултация!

Можете лесно да проверите нивото си с безплатен тест в езикова школа „Омега“ или като събеседвате с нашия методолог.​

Цени на курсовете по немски
280 лв. НИВО A1.1 И А1.2
  • 70 учебни часа
  • 2 месеца обучение
280 лв. НИВО A2.1 И А2.2
  • 70 учебни часа
  • 2 месеца обучение
280 лв. НИВО B1.1 И B1.2
  • 70 учебни часа
  • 2 месеца обучение
490 лв. НИВО B1+
  • 100 учебни часа
  • 2.5 месеца обучение
550 лв. НИВО B2
  • 100 учебни часа
  • 2.5 месеца обучение
400 лв. РАЗГОВОРЕН
  • 60 учебни часа
  • 2 месеца обучение
график на предстоящите курсове:
КУРС И НИВОХОРАРИУМДНИЧАСНАЧАЛО И КРАЙЦЕНА 
Немски език A1.170 уч.ч.пон. и сряда19:00 – 21:00 ч. 30.09 – 07.12.2020 г.280 лв.ЗАПИШИ СЕ!
Немски език A2.270 уч.ч.вт. и четвъртък18:30 – 20:30 ч. 29.09 – 02.12.2020 г.280 лв.ЗАПИШИ СЕ!
Учебна програма

Груповото обучение в езикова школа “Oмега“ се провежда по системата Menschen на издателство Hueber за нивата от А1 до В1. Всяко едно от нивата е разделено на две поднива. 

За нивата В1+ и В2 системата на обучение е Sicher на издателство Hueber е продължението на предходната система на обучение. И двете учебни системи са съобразени с компонентите на ОЕЕР (четене, писане ,слушане и говорене). Комплектът включва учебник и учебна тетрадка с аудио CD, а сайтът на издателство Hueber предлага множество онлайн упражнения.

РАЗБИРАНЕ

Слушане

Мога да разбирам познати думи и основни изрази, свързани с мен, моето семейство и непосредственото ми обкръжение, когато се говори бавно и ясно.

Четене

Мога да разбирам познати имена, думи и прости изречения, например надписи върху табели, плакати и каталози.

ГОВОРЕНЕ

Диалогична реч

Мога да общувам с елементарни изрази, при условие че събеседникът е готов да повтори казаното по-бавно или да го изрази по друг начин и да ми помогне в намирането на точните думи. Мога да задавам и да отговарям на най-прости въпроси при непосредствена необходимост или позната тематика.

Монологична реч

Мога да използвам прости изрази и изречения, за да опиша мястото, където живея, и хората, които познавам.

ПИСАНЕ

Мога да напиша кратък текст за пощенска картичка (например от почивка или екскурзия). Мога да попълня името, националността, адреса си или други лични данни във формуляри (например в хотел).

РАЗБИРАНЕ

Слушане

Мога да разбирам най-често употребявани думи и изрази от области, които най-пряко се отнасят до мен (напр. основна информация за мен и моето семейство, пазаруване, работа, непосредственото ми обкръжение). Мога да разбирам същественото от кратки и ясни послания и съобщения.

Четене

Мога да чета кратки, елементарни текстове. Мога да откривам конкретна, предвидима информация в обяви, реклами, проспекти, менюта, разписания и други. Мога да разбирам кратки лични писма.

ГОВОРЕНЕ

Диалогична реч

Мога да общувам във всекидневни рутинни ситуации, изискващи обикновен, пряк обмен на информация по познати теми и дейности. Мога да водя кратък разговор, въпреки че обикновено не разбирам достатъчно, за да мога да го поддържам.

Монологична реч

Мога да опиша накратко с определен набор от изрази и изречения семейството си и околните, дома си и условията на живот, образованието, настоящата или предишната си професионална дейност.

ПИСАНЕ

Мога да напиша кратки бележки и съобщения. Мога да водя обикновена лична кореспонденция, например да изразя благодарност писмено.

РАЗБИРАНЕ

Слушане

Мога да разбирам същественото по познати теми като работа, учение и свободно време, когато се използва ясен книжовен език. Мога да разбера основната информация от радио- и телевизионни предавания на актуални теми или при въпроси от личен и професионален характер, когато се говори сравнително бавно и ясно.

Четене

Мога да разбирам текстове, съдържащи предимно често употребявана всекидневна и професионална лексика. Мога да разбирам описания на събития, чувства и желания в лична кореспонденция.

ГОВОРЕНЕ

Диалогична реч

Мога да се справям с повечето ситуации, възникнали при пътуване в страни, където се говори съответният език. Мога да участвам без предварителна подготовка в разговори на позната тематика, от личен характер или свързани с ежедневието (напр. семейство, хоби, работа, пътуване, актуални събития).

Монологична реч

Мога да свързвам изрази по елементарен начин, за да описвам преживявания и събития, своите планове, надежди и цели. Мога кратко да изразявам и аргументирам мнението си. Мога да разказвам случки и събития, сюжета на книги и филми, както и да описвам своите впечатления.

ПИСАНЕ

Мога да съставям несложен свързан текст на теми, които са ми познати или ме интересуват. Мога да водя лична кореспонденция, като описвам събития и впечатления.

РАЗБИРАНЕ

Слушане

Мога да разбирам сравнително дълги устни изложения и лекции и да следя дори сложна аргументация, при условие че темата ми е позната. Мога да разбирам повечето телевизионни информационни предавания и актуални репортажи. Мога да разбирам и повечето филми, когато се говори на книжовен език.

Четене

Мога да разбирам статии и доклади със съвременна проблематика, в които авторите отстояват определени позиции. Мога да разбирам съвременна литературна проза.

ГОВОРЕНЕ

Диалогична реч

Мога да общувам сравнително леко и непринудено, което прави контакта ми с носители на езика напълно възможен. Мога да участвам активно в дискусии на познати теми, да излагам и да отстоявам становищата си.

Монологична реч

Мога да давам ясни и подробни описания по широк кръг от теми, които ме интересуват. Мога да изразявам становище по актуален проблем и да изтъквам предимствата и недостатъците на различни възможности.

ПИСАНЕ

Мога да напиша ясен, подробен текст по широк кръг от теми, които ме интересуват. Мога да напиша есе или доклад, които представят информация или аргументи за или против определено становище. Мога да водя лична кореспонденция, като подчертавам в нея значимите за мен събития и преживявания.

РАЗБИРАНЕ

Слушане

Мога да разбирам сравнително дълги изказвания дори и когато не са ясно структурирани, а логическите връзки само се подразбират. Мога да разбирам телевизионни предавания и филми без особени усилия.

Четене

Мога да разбирам дълги и сложни специализирани и литературни текстове, както и да долавям стилистични нюанси. Мога да разбирам специализирани статии и дълги технически инструкции дори когато не са свързани с моята професионална област.

ГОВОРЕНЕ

Диалогична реч

Мога да се изразявам гладко и непринудено, без видимо затруднение. Мога да използвам езика гъвкаво и ефикасно за социални и професионални контакти. Мога точно да изразявам мислите и мнението си, както и да ги свързвам умело в разговора с този на другите.

Монологична реч

Мога ясно и подробно да говоря по сложни въпроси като включвам свързани с тях подтеми, да развивам определени аспекти и да завършвам изказването по подобаващ начин.

ПИСАНЕ

Мога да съставям добре структурирани писмени текстове като ясно изразявам мнението си. Мога да пиша писма, есета и доклади по различни теми като наблягам на същественото. Мога да избера подходящ за адресата стил.

РАЗБИРАНЕ

Слушане

Мога да разбирам с лекота всякаква реч както при непосредствено общуване, така и по радиото или телевизията, дори когато се говори бързо от носители на езика, при условие че имам известно време да свикна с особеностите на произношението.

Четене

Мога да чета с лекота всякакви текстове дори когато са абстрактни или сложни по форма и съдържание например учебници, научни статии и литературни творби.

ГОВОРЕНЕ

Диалогична реч

Мога да участвувам с лекота във всякакъв разговор или дискусия. Владея свободно разговорни и идиоматични изрази. Мога да говоря гладко и ясно, както и точно да изразявам всички нюанси на мисълта си. Ако все пак се затрудня, мога да намеря друга формулировка и да се измъкна с лекота от затруднението, без това да бъде забелязано.

Монологична реч

Мога да направя ясно и гладко описание в подходящ за ситуацията стил. Мога да построя логично изказването си, така че слушателят бързо да долови и запомни важните моменти.

ПИСАНЕ

Мога да съставям ясен, добре структуриран текст в подходящ стил. Мога да напиша сложни и обстойни писма, доклади и статии, в които да изразя становището си логично, така че читателят да схване и да запомни същественото. Мога да пиша резюмета и рецензии на специализирани и художествени текстове.

Защо е практично да се учи Немски език в група и онлайн

Груповото обучение е чудесен начин да започнете изучаването на немски език. Ще имате точен график на всяко занятие по дни и часове и ще може да планирате точно времето на напредъка си по нива. Онлайн обучението в група предлага същите възможности като присъственото, но има и някои предимства. Например –  учите в удобна и безопасна среда, без да се лишавате от възможността да комуникирате с останалите курсисти в групата. 

Какво печелите в онлайн група:
  • запазвате всички предимства на груповото обучение;
  • езикова среда и реален преподавател в реално време;
  • равностойни партньори за упражнение;
  • динамичен ритъм;
  • точен график за покриването на определеното ниво;
  • определени дни и часове на занятията.
Какво губите в онлайн група:
  • времето за път между уроците;
  • разсейващи шумове във и извън класната стая на школата;
  • носенето на хартиени учебници и тетрадки;
Как да извлечем максимална полза от груповото обучение

С груповото обучение за сравнително кратко време може да усвоите голям обем от знания като едновременно практикувате наученото в упражнения с останалите курсисти. Уроците са разположени в график, който да не натоварва излишно вашето ежедневие и да ви оставя достатъчно време, за да учите самостоятелно в къщи. И разбира се е по-евтино от индивидуалното. 

Други предимства на дистанционното обучение

Онлайн обучението по немски може да бъде много по-забавно от присъственото. Интерактивната бяла дъска предлага много възможности за включване на аудио и видео материали. Дори и такива от YouTube, с които да усвоявате ежедневния език. А най-хубавото е, че всеки курсист вижда и чува еднакво добре, без странични шумове и без да се напряга да види показаното на екрана от своето място.