Онлайн курсове по френски език – групи

За кого е подходящо обучението?
  • ученици от горните класове – във времето преди или след училище;
  • работещи – особено подходящи за тях са вечерните групи или сутрешните и следобедните, ако работят на смени.
  • безработни – могат изцяло да съобразят дневните си ангажименти с графика на курса.
Какво включват курсовете?

Заяви безплатна предварителната консултация!

Можете лесно да проверите нивото си с безплатен тест в езикова школа „Омега“ или като събеседвате с нашия методолог.​

Цени на курсовете по френски
250 лв. НИВО A1.1 И А1.2
  • 60 учебни часа
  • 2 месеца обучение
290 лв. НИВО A2.1 И А2.2
  • 60 учебни часа
  • 2 месеца обучение
330 лв. НИВО B1.1 И B1.2
  • 60 учебни часа
  • 2 месеца обучение
560 лв. НИВО B1+
  • 100 учебни часа
  • 3 месеца обучение
350 лв. НИВО B2.1 И B2.2
  • 60 учебни часа
  • 2 месеца обучение
220 лв. РАЗГОВОРЕН
  • 30 учебни часа
  • 1.5 месеца обучение
график на предстоящите курсове:
КУРС И НИВОХОРАРИУМДНИЧАСНАЧАЛО И КРАЙЦЕНА 
Френски език А1.160 уч.ч. пон. и сряда19:00 – 21:00 ч. 28.09 – 05.12.2022 г.250 лв.ЗАПИШИ СЕ!
Френски език А2.260 уч.ч. пон. и сряда19:00 – 21:00 ч.28.09 – 05.12.2022 г.290 лв.ЗАПИШИ СЕ!
Френски език B1.260 уч.ч. вт. и четвъртък19:00 – 21:00 ч.29.09 – 06.12.2022 г.330 лв.ЗАПИШИ СЕ!
Учебна програма
ЕВРОПЕЙСКА ЕЗИКОВА РАМКА

РАЗБИРАНЕ

Слушане

Мога да разбирам познати думи и основни изрази, свързани с мен, моето семейство и непосредственото ми обкръжение, когато се говори бавно и ясно.

Четене

Мога да разбирам познати имена, думи и прости изречения, например надписи върху табели, плакати и каталози.

ГОВОРЕНЕ

Диалогична реч

Мога да общувам с елементарни изрази, при условие че събеседникът е готов да повтори казаното по-бавно или да го изрази по друг начин и да ми помогне в намирането на точните думи. Мога да задавам и да отговарям на най-прости въпроси при непосредствена необходимост или позната тематика.

Монологична реч

Мога да използвам прости изрази и изречения, за да опиша мястото, където живея, и хората, които познавам.

ПИСАНЕ

Мога да напиша кратък текст за пощенска картичка (например от почивка или екскурзия). Мога да попълня името, националността, адреса си или други лични данни във формуляри (например в хотел).

РАЗБИРАНЕ

Слушане

Мога да разбирам най-често употребявани думи и изрази от области, които най-пряко се отнасят до мен (напр. основна информация за мен и моето семейство, пазаруване, работа, непосредственото ми обкръжение). Мога да разбирам същественото от кратки и ясни послания и съобщения.

Четене

Мога да чета кратки, елементарни текстове. Мога да откривам конкретна, предвидима информация в обяви, реклами, проспекти, менюта, разписания и други. Мога да разбирам кратки лични писма.

ГОВОРЕНЕ

Диалогична реч

Мога да общувам във всекидневни рутинни ситуации, изискващи обикновен, пряк обмен на информация по познати теми и дейности. Мога да водя кратък разговор, въпреки че обикновено не разбирам достатъчно, за да мога да го поддържам.

Монологична реч

Мога да опиша накратко с определен набор от изрази и изречения семейството си и околните, дома си и условията на живот, образованието, настоящата или предишната си професионална дейност.

ПИСАНЕ

Мога да напиша кратки бележки и съобщения. Мога да водя обикновена лична кореспонденция, например да изразя благодарност писмено.

РАЗБИРАНЕ

Слушане

Мога да разбирам същественото по познати теми като работа, учение и свободно време, когато се използва ясен книжовен език. Мога да разбера основната информация от радио- и телевизионни предавания на актуални теми или при въпроси от личен и професионален характер, когато се говори сравнително бавно и ясно.

Четене

Мога да разбирам текстове, съдържащи предимно често употребявана всекидневна и професионална лексика. Мога да разбирам описания на събития, чувства и желания в лична кореспонденция.

ГОВОРЕНЕ

Диалогична реч

Мога да се справям с повечето ситуации, възникнали при пътуване в страни, където се говори съответният език. Мога да участвам без предварителна подготовка в разговори на позната тематика, от личен характер или свързани с ежедневието (напр. семейство, хоби, работа, пътуване, актуални събития).

Монологична реч

Мога да свързвам изрази по елементарен начин, за да описвам преживявания и събития, своите планове, надежди и цели. Мога кратко да изразявам и аргументирам мнението си. Мога да разказвам случки и събития, сюжета на книги и филми, както и да описвам своите впечатления.

ПИСАНЕ

Мога да съставям несложен свързан текст на теми, които са ми познати или ме интересуват. Мога да водя лична кореспонденция, като описвам събития и впечатления.

РАЗБИРАНЕ

Слушане

Мога да разбирам сравнително дълги устни изложения и лекции и да следя дори сложна аргументация, при условие че темата ми е позната. Мога да разбирам повечето телевизионни информационни предавания и актуални репортажи. Мога да разбирам и повечето филми, когато се говори на книжовен език.

Четене

Мога да разбирам статии и доклади със съвременна проблематика, в които авторите отстояват определени позиции. Мога да разбирам съвременна литературна проза.

ГОВОРЕНЕ

Диалогична реч

Мога да общувам сравнително леко и непринудено, което прави контакта ми с носители на езика напълно възможен. Мога да участвам активно в дискусии на познати теми, да излагам и да отстоявам становищата си.

Монологична реч

Мога да давам ясни и подробни описания по широк кръг от теми, които ме интересуват. Мога да изразявам становище по актуален проблем и да изтъквам предимствата и недостатъците на различни възможности.

ПИСАНЕ

Мога да напиша ясен, подробен текст по широк кръг от теми, които ме интересуват. Мога да напиша есе или доклад, които представят информация или аргументи за или против определено становище. Мога да водя лична кореспонденция, като подчертавам в нея значимите за мен събития и преживявания.

РАЗБИРАНЕ

Слушане

Мога да разбирам сравнително дълги изказвания дори и когато не са ясно структурирани, а логическите връзки само се подразбират. Мога да разбирам телевизионни предавания и филми без особени усилия.

Четене

Мога да разбирам дълги и сложни специализирани и литературни текстове, както и да долавям стилистични нюанси. Мога да разбирам специализирани статии и дълги технически инструкции дори когато не са свързани с моята професионална област.

ГОВОРЕНЕ

Диалогична реч

Мога да се изразявам гладко и непринудено, без видимо затруднение. Мога да използвам езика гъвкаво и ефикасно за социални и професионални контакти. Мога точно да изразявам мислите и мнението си, както и да ги свързвам умело в разговора с този на другите.

Монологична реч

Мога ясно и подробно да говоря по сложни въпроси като включвам свързани с тях подтеми, да развивам определени аспекти и да завършвам изказването по подобаващ начин.

ПИСАНЕ

Мога да съставям добре структурирани писмени текстове като ясно изразявам мнението си. Мога да пиша писма, есета и доклади по различни теми като наблягам на същественото. Мога да избера подходящ за адресата стил.

РАЗБИРАНЕ

Слушане

Мога да разбирам с лекота всякаква реч както при непосредствено общуване, така и по радиото или телевизията, дори когато се говори бързо от носители на езика, при условие че имам известно време да свикна с особеностите на произношението.

Четене

Мога да чета с лекота всякакви текстове дори когато са абстрактни или сложни по форма и съдържание например учебници, научни статии и литературни творби.

ГОВОРЕНЕ

Диалогична реч

Мога да участвувам с лекота във всякакъв разговор или дискусия. Владея свободно разговорни и идиоматични изрази. Мога да говоря гладко и ясно, както и точно да изразявам всички нюанси на мисълта си. Ако все пак се затрудня, мога да намеря друга формулировка и да се измъкна с лекота от затруднението, без това да бъде забелязано.

Монологична реч

Мога да направя ясно и гладко описание в подходящ за ситуацията стил. Мога да построя логично изказването си, така че слушателят бързо да долови и запомни важните моменти.

ПИСАНЕ

Мога да съставям ясен, добре структуриран текст в подходящ стил. Мога да напиша сложни и обстойни писма, доклади и статии, в които да изразя становището си логично, така че читателят да схване и да запомни същественото. Мога да пиша резюмета и рецензии на специализирани и художествени текстове.

Защо е практично да се учи Френски език онлайн и в група

Както при всеки чужд език и ученето на френски изисква практика, за да бъде усвоен бързо. Груповото обучение предлага чудесна среда за упражнение на преподавания материал под надзора и с напътствията на преподавател. В рамките на групата, вие не просто ще можете да дискутирате и коментирате с другите курсисти, но също така ще се учите от техните грешки и ще сравнявате знанията и напредъкът си. Това може да бъде много мотивиращо и същевременно да работи като антистрес елемент, който ви предпазва от личните ви свръх изисквания и очаквания. Ученето в онлайн група дава същите възможности като присъственото обучение, а като бонус получавате по-малко загубено време, например в пътуване.

Какво печелите в онлайн група:
  • запазвате всички предимства на груповото обучение;
  • езикова среда и реален преподавател в реално време;
  • равностойни партньори за упражнение;
  • динамичен ритъм;
  • точен график за покриването на определеното ниво;
  • определени дни и часове на занятията.
Какво губите в онлайн група:
  • времето за път между уроците;
  • разсейващи шумове във и извън класната стая на школата;
  • носенето на хартиени учебници и тетрадки;
Как да извлечем най-голяма полза от груповото обучение

Възползвайте се максимално от средата, в която ще може да чувате и говорите френски поне няколко пъти седмично. Използвайте групата, за да преодолеете смущението си да говорите на езика пред други хора. Консултирайте се с вашия преподавател при всеки възникнал въпрос или неяснота.

Други предимства на онлайн обучението по френски

Френският е доста специфичен език, който има звуци и комбинации от звуци, които често са сложни за усвояване. Когато учите в група обаче, освен чрез упражнение, ще можете да работите по произношението си и докато слушате останалите курсисти. Така ще може да видите и отстраните свои грешки в процеса на работата. Онлайн обучението е удобно, бързо, спестява време, но пък предлага комфорта да учите в комфортна среда без излишно напрежение.