Онлайн курсове по френски език – групи
Езикова школа Омега » Курсове » Онлайн курсове » Онлайн курсове по френски език » Онлайн курсове по френски език – групи
- Груповото обучение се провежда в определени дни и часове. Графикът е предварително утвърден, затова е подходящо за хора, които са сигурни, че могат да посещават занятията редовно, например:
- ученици от горните класове – във времето преди или след училище;
- работещи – особено подходящи за тях са вечерните групи или сутрешните и следобедните, ако работят на смени.
- безработни – могат изцяло да съобразят дневните си ангажименти с графика на курса.
- Хора, които искат да покрият материала в рамките на предварително обявеното време. Учебният материал е разпределен по броя на часовете в рамките на курса. Освен нови уроци, са предвидени и часове за преговор и упражнения.
- Когато работите в група може да съпоставяте напредъка си с този на останалите участници в групата.
- Тези курсове са подходящи за хора, които нямат колебания в знанията си от предходното ниво.
- Виртуална класна стая с преподавател на живо
- Достъп до платформа за обучение
- Денонощен достъп до платформата за обучение
- Учебен час с продължителност 40мин.
- Достъп до записи на занятията
- Допълнителни материали за самоподготовка
- Достъп до библиотека с адаптирани книги
- Работа в малки групи
- Сертификат по ОЕЕР след успешно положен финален изпит
Заяви безплатна предварителната консултация!
Можете лесно да проверите нивото си с безплатен тест в езикова школа „Омега“ или като събеседвате с нашия методолог.
- 60 учебни часа
- 2 месеца обучение
- 60 учебни часа
- 2 месеца обучение
- 60 учебни часа
- 2 месеца обучение
- 100 учебни часа
- 3 месеца обучение
- 60 учебни часа
- 2 месеца обучение
- 30 учебни часа
- 1.5 месеца обучение
КУРС И НИВО | ХОРАРИУМ | ДНИ | ЧАС | НАЧАЛО И КРАЙ | ЦЕНА | |
---|---|---|---|---|---|---|
Френски език А1.1 | 60 уч.ч. | вт. и четвъртък | 19:00 – 21:00 ч. | 10.10 – 17.12.2024 г. | 320 лв. | ЗАПИШИ СЕ! |
Alter ego 1 – ниво А1.1 (Dossier 0 – 6)
Основните фонетични и граматични познания по френски език се придобиват от материал, включен в седем урока. Усвоява се много богата и детайлно представена лексика – една от основните предпоставки за увереност в общуването. Темите са представени чрез голям брой автентични диалози (телефонни разговори, радио анкети, диалози между приятели или непознати). Преходът от сегашно към минало и бъдеще време е плавен и равномерен. Основният акцент несъмнено е изграждането на навици за устно изразяване. Всеки модул съдържа повече от осем въпроса, изискващи формирането на лично мнение, импровизирани диалози и съчинения.
Alter ego 1 – ниво А1.2 (Dossier 7 – 9)
Модулите на А1.2. затвърждават знанията от А1.1 и въвеждат нови инструменти за комуникация: местоименията за пряко и непряко допълнение, относителните местоимения, минало несвършено време, заповедно наклонение и сравнителна степен. Вниманието е фокусирано върху дрехите и храните, външния вид, подаръците, културния афиш, ресторантите, спомените от детството и променената среда за живот. Описанието на жилища, търсенето на съквартирант, разговорът с брокер на недвижими имоти са също обект на това ниво.
Alter ego 2 – ниво А2.1 (Dossier 1 – 5)
В рамките на 5 модула се обсъждат теми за: взаимоотношенията, професионалната среда, пътуванията, пресата и погледът към бъдещето (мечти и хуманитарни проекти). Всяко едно от упражненията с подобна тематика обогатява или въвежда за първи път знания за относителните местоимения или пряка и непряка реч, условни периоди и подчинително наклонение, превъзходна степен и условно наклонение.
Alter ego 2 – ниво А2.2 (Dossier 6 – 9)
В часовете се провеждат разговори, свързани с ежедневието или на позната тематика от личен характер. Учащите могат кратко да изразяват и аргументират мнението си и да съставят несложен текст на познати теми. Формулират се кратки съобщения и се дава възможност за писане на обикновено писмо и изразяване на благодарности. Изучава се граматика с включено: съгласуване на времената, страдателен залог и основи на синтаксиса.
Alter ego 3 – ниво В1.1 (Dossier 1 – 6)
При първи контакт с В1.1 е все по-осезателен нарасналият обем на лексиката и повишената трудност на текстовете (откъси от книги, форуми, статии). Този подход за предоставяне на максимален брой изразни средства е застъпен както в учебната тетрадка, така и в аудио-файловете. В същото време модулът е В1.1 е ключов за усвояването на пасивен залог, сегашно причастие и деепричастие, подчинително наклонение.
Alter ego 3 – ниво В1.2 (Dossier 7 – 9)
Втората част на модул В1 следва същата структура и ритъм като предходната. Наличието на три финални теста, подробни въпросници с повече от 10 въпроса за формулиране на лична позиция и шест съчинения в модула са гаранция за повишена езикова компетентност. Учащите могат в спонтанна реч да разказват случки или да предават сюжета на книга или филм, както и да описват впечатленията от тях. Включените теми са: природосъобразен живот и екология, съдебни процеси и правосъдна система, пътешествия и екзотични дестинации.
Alter ego 4 – ниво В2.1 (Dossier 1 – 5)
В този модул се изучава разбирането на по-дълги текстове и реч, като се проследяват сложни аргументи на сравнително познати теми. Граматическите упражнения са насочени към усъвършенстване на умението за изразяване на мнение, за нюансиране на изказа и на писмената реч. Аудио-файловете включват осъзнато слушане на част от телевизионни новини и програми, които отразяват актуални събития. На това ниво са разбираеми филми, в които речта е на общоприетата езикова норма.
Alter ego 4 – ниво В2.2 (Dossier 6 – 9)
Нивото е за усъвършенстване на знанията в областта на френската граматика и лексика. Обучаемите се научават да разграничават в детайли езиковите регистри на френския език и да си служат с тях. Упражненията са за познаване на словообразувателните модели на френския език. Упражнява се съставянето на подробен текст (писмо) по широк кръг теми, свързани с личните интереси. Тренира се аргументирането в подкрепа или срещу конкретната гледна точка в есе или доклад, в който се подчертава значението на личния опит.
Слушане
Мога да разбирам познати думи и основни изрази, свързани с мен, моето семейство и непосредственото ми обкръжение, когато се говори бавно и ясно.
Четене
Мога да разбирам познати имена, думи и прости изречения, например надписи върху табели, плакати и каталози.
Диалогична реч
Мога да общувам с елементарни изрази, при условие че събеседникът е готов да повтори казаното по-бавно или да го изрази по друг начин и да ми помогне в намирането на точните думи. Мога да задавам и да отговарям на най-прости въпроси при непосредствена необходимост или позната тематика.
Монологична реч
Мога да използвам прости изрази и изречения, за да опиша мястото, където живея, и хората, които познавам.
Мога да напиша кратък текст за пощенска картичка (например от почивка или екскурзия). Мога да попълня името, националността, адреса си или други лични данни във формуляри (например в хотел).
Слушане
Мога да разбирам най-често употребявани думи и изрази от области, които най-пряко се отнасят до мен (напр. основна информация за мен и моето семейство, пазаруване, работа, непосредственото ми обкръжение). Мога да разбирам същественото от кратки и ясни послания и съобщения.
Четене
Мога да чета кратки, елементарни текстове. Мога да откривам конкретна, предвидима информация в обяви, реклами, проспекти, менюта, разписания и други. Мога да разбирам кратки лични писма.
Диалогична реч
Мога да общувам във всекидневни рутинни ситуации, изискващи обикновен, пряк обмен на информация по познати теми и дейности. Мога да водя кратък разговор, въпреки че обикновено не разбирам достатъчно, за да мога да го поддържам.
Монологична реч
Мога да опиша накратко с определен набор от изрази и изречения семейството си и околните, дома си и условията на живот, образованието, настоящата или предишната си професионална дейност.
Мога да напиша кратки бележки и съобщения. Мога да водя обикновена лична кореспонденция, например да изразя благодарност писмено.
Слушане
Мога да разбирам същественото по познати теми като работа, учение и свободно време, когато се използва ясен книжовен език. Мога да разбера основната информация от радио- и телевизионни предавания на актуални теми или при въпроси от личен и професионален характер, когато се говори сравнително бавно и ясно.
Четене
Мога да разбирам текстове, съдържащи предимно често употребявана всекидневна и професионална лексика. Мога да разбирам описания на събития, чувства и желания в лична кореспонденция.
Диалогична реч
Мога да се справям с повечето ситуации, възникнали при пътуване в страни, където се говори съответният език. Мога да участвам без предварителна подготовка в разговори на позната тематика, от личен характер или свързани с ежедневието (напр. семейство, хоби, работа, пътуване, актуални събития).
Монологична реч
Мога да свързвам изрази по елементарен начин, за да описвам преживявания и събития, своите планове, надежди и цели. Мога кратко да изразявам и аргументирам мнението си. Мога да разказвам случки и събития, сюжета на книги и филми, както и да описвам своите впечатления.
Мога да съставям несложен свързан текст на теми, които са ми познати или ме интересуват. Мога да водя лична кореспонденция, като описвам събития и впечатления.
Слушане
Мога да разбирам сравнително дълги устни изложения и лекции и да следя дори сложна аргументация, при условие че темата ми е позната. Мога да разбирам повечето телевизионни информационни предавания и актуални репортажи. Мога да разбирам и повечето филми, когато се говори на книжовен език.
Четене
Мога да разбирам статии и доклади със съвременна проблематика, в които авторите отстояват определени позиции. Мога да разбирам съвременна литературна проза.
Диалогична реч
Мога да общувам сравнително леко и непринудено, което прави контакта ми с носители на езика напълно възможен. Мога да участвам активно в дискусии на познати теми, да излагам и да отстоявам становищата си.
Монологична реч
Мога да давам ясни и подробни описания по широк кръг от теми, които ме интересуват. Мога да изразявам становище по актуален проблем и да изтъквам предимствата и недостатъците на различни възможности.
Мога да напиша ясен, подробен текст по широк кръг от теми, които ме интересуват. Мога да напиша есе или доклад, които представят информация или аргументи за или против определено становище. Мога да водя лична кореспонденция, като подчертавам в нея значимите за мен събития и преживявания.
Слушане
Мога да разбирам сравнително дълги изказвания дори и когато не са ясно структурирани, а логическите връзки само се подразбират. Мога да разбирам телевизионни предавания и филми без особени усилия.
Четене
Мога да разбирам дълги и сложни специализирани и литературни текстове, както и да долавям стилистични нюанси. Мога да разбирам специализирани статии и дълги технически инструкции дори когато не са свързани с моята професионална област.
Диалогична реч
Мога да се изразявам гладко и непринудено, без видимо затруднение. Мога да използвам езика гъвкаво и ефикасно за социални и професионални контакти. Мога точно да изразявам мислите и мнението си, както и да ги свързвам умело в разговора с този на другите.
Монологична реч
Мога ясно и подробно да говоря по сложни въпроси като включвам свързани с тях подтеми, да развивам определени аспекти и да завършвам изказването по подобаващ начин.
Мога да съставям добре структурирани писмени текстове като ясно изразявам мнението си. Мога да пиша писма, есета и доклади по различни теми като наблягам на същественото. Мога да избера подходящ за адресата стил.
Слушане
Мога да разбирам с лекота всякаква реч както при непосредствено общуване, така и по радиото или телевизията, дори когато се говори бързо от носители на езика, при условие че имам известно време да свикна с особеностите на произношението.
Четене
Мога да чета с лекота всякакви текстове дори когато са абстрактни или сложни по форма и съдържание например учебници, научни статии и литературни творби.
Диалогична реч
Мога да участвувам с лекота във всякакъв разговор или дискусия. Владея свободно разговорни и идиоматични изрази. Мога да говоря гладко и ясно, както и точно да изразявам всички нюанси на мисълта си. Ако все пак се затрудня, мога да намеря друга формулировка и да се измъкна с лекота от затруднението, без това да бъде забелязано.
Монологична реч
Мога да направя ясно и гладко описание в подходящ за ситуацията стил. Мога да построя логично изказването си, така че слушателят бързо да долови и запомни важните моменти.
Мога да съставям ясен, добре структуриран текст в подходящ стил. Мога да напиша сложни и обстойни писма, доклади и статии, в които да изразя становището си логично, така че читателят да схване и да запомни същественото. Мога да пиша резюмета и рецензии на специализирани и художествени текстове.
Както при всеки чужд език и ученето на френски изисква практика, за да бъде усвоен бързо. Груповото обучение предлага чудесна среда за упражнение на преподавания материал под надзора и с напътствията на преподавател. В рамките на групата, вие не просто ще можете да дискутирате и коментирате с другите курсисти, но също така ще се учите от техните грешки и ще сравнявате знанията и напредъкът си. Това може да бъде много мотивиращо и същевременно да работи като антистрес елемент, който ви предпазва от личните ви свръх изисквания и очаквания. Ученето в онлайн група дава същите възможности като присъственото обучение, а като бонус получавате по-малко загубено време, например в пътуване.
- запазвате всички предимства на груповото обучение;
- езикова среда и реален преподавател в реално време;
- равностойни партньори за упражнение;
- динамичен ритъм;
- точен график за покриването на определеното ниво;
- определени дни и часове на занятията.
- времето за път между уроците;
- разсейващи шумове във и извън класната стая на школата;
- носенето на хартиени учебници и тетрадки;
Възползвайте се максимално от средата, в която ще може да чувате и говорите френски поне няколко пъти седмично. Използвайте групата, за да преодолеете смущението си да говорите на езика пред други хора. Консултирайте се с вашия преподавател при всеки възникнал въпрос или неяснота.
Френският е доста специфичен език, който има звуци и комбинации от звуци, които често са сложни за усвояване. Когато учите в група обаче, освен чрез упражнение, ще можете да работите по произношението си и докато слушате останалите курсисти. Така ще може да видите и отстраните свои грешки в процеса на работата. Онлайн обучението е удобно, бързо, спестява време, но пък предлага комфорта да учите в комфортна среда без излишно напрежение.